Kan ik ook gewoon langskomen voor een kopje koffie of een à la carte diner?
Nee, dat is helaas niet (meer) mogelijk. Vanaf 2020 hebben wij De Heideroos gekocht en zijn we echt een evenementenlocatie geworden. Alles wat wij organiseren is in opdracht van een opdrachtgever. Spontaan bij ons binnenkomen is dus niet mogelijk.
Hoe zie ik of jullie mogelijkheden of ruimte hebben voor mijn feest?
Bel of mail gerust en wij gaan kijken of er nog ruimte is. We hebben geen online reserveringssysteem, omdat alles op maat wordt samengesteld.
Kan ik ook op basis van nacalculatie bij jullie reserveren?
Helaas, dit is niet mogelijk. Wij verkopen complete drankenpakketten en voor de lunch of het diner hebben wij ook buffetten of barbecue, maar b.v. ook een walking, sharing of sitting dinner is mogelijk. Dit wordt echter allemaal vooraf afgestemd, zo weet je altijd precies waar je aan toe bent.
Zijn er kinderstoelen aanwezig?
Kinderen zijn ook van harte welkom, daarom hebben wij inderdaad een heel aantal kinderstoelen.
Hoe ver van tevoren moet je het definitieve aantal personen doorgeven?
Twee weken voorafgaand aan de bijeenkomst ontvangen wij een goede schatting van het aantal personen. Uiterlijk 1 week van tevoren worden de definitieve aantallen en allergenen doorgegeven (dit mag 10% afwijken van het eerder doorgegeven aantal).
Tot hoe laat mag een feest bij jullie duren?
Tot maximaal 2:00 uur. Een feestavond wordt bij ons altijd binnen gevierd, om zo weinig mogelijk geluidoverlast te veroorzaken naar onze buren.
Is een DJ of band toegestaan?
Jazeker is dit toegestaan! Wel alleen maar binnen en dus niet buiten (i.v.m. geluidoverlast naar de buren toe).
Wat is er standaard aanwezig voor een bruiloft?
Een bankje (rotan of groen) voor het bruidspaar, een katheder, een tekentafel, een geluidsinstallatie binnen en in de Serre (met microfoon) en voor bijvoorbeeld achtergrondmuziek (binnen en in de Serre). Ook hebben we een rolstoelhelling voor invaliden. De aankleding is zoals deze op de foto’s is, we halen in principe niets weg, het is zoals het is.
Hebben jullie een muziekbox?
We hebben eventueel een JBL te huur via ons, maar die kwaliteit is niet heel professioneel en komt maar van 1 kant. Daarnaast kan een draadloze geluidsinstallatie worden ingehuurd, box staat hoog op een statief en is daardoor beter hoorbaar en de kwaliteit is veel beter. Als er muziek moet worden afgespeeld is het de bedoeling dat dit door jullie wordt bediend. Wij zorgen dat de installatie van tevoren wordt getest.
Wat kunnen wij via jullie inhuren?
Een heleboel, zoals wedding chairs, een aantal verschillende backdrops, we kunnen ons prieel versieren, tafellinnen (tafellakens en indekken met servet en servies), een draadloze geluidsinstallatie voor bij de buitenceremonie, een springkussen voor de kinderen of oud Hollandse Spelen voor het hele gezelschap. Ook extra meubilair of stretchtenten is mogelijk. En mocht de wens er zijn iets specifieks in te huren kunnen wij altijd kijken of we dit kunnen organiseren.
Wat hebben jullie aan decoratie?
Normaal gesproken is het zoals het is, dus in Bohemian stijl met b.v. droogbloemen. Wil je het anders gedecoreerd hebben, dat is uiteraard mogelijk om zelf te organiseren. Het ophangen van zaken mag alleen met schilderstape. Jullie zijn maximaal 1-1,5 uur van tevoren welkom hiervoor en alles dient ’s avonds weggehaald te worden.
Kan ik ook op zondag bij jullie reserveren?
Nee, dat is niet mogelijk. Onze medewerkers hebben dan hun vrije dag.
Met minimaal hoeveel personen kun je bij Bosque iets reserveren?
Een vergaderarrangement kan vanaf 5 personen, een feest of evenement wel echt met minimaal 25 personen, dan berekenen wij de barkeeper en kok apart door. Vanaf 50 personen zit ook een barkeeper en een kok bij de prijs inbegrepen.
Hoe gaan jullie om met allergenen?
Wij zijn bekend met allerlei soorten allergenen. Wij hebben hier de juiste certificering voor en volgen jaarlijks trainingen hiervoor. Ook voor vegetariërs, veganisten of gasten die geen varkensvlees eten hebben wij mogelijkheden. Halal is ook mogelijk, ook bij een barbecue.
Is er bediening mogelijk voor het serveren van de drankjes, hapjes en het diner?
Zeker is dat mogelijk, deze rekenen wij apart door, dit zullen wij in de offerte ook duidelijk aanbieden. Uiteraard is het ook mogelijk zonder bediening, dan kunnen je gasten de drankjes aan de bar bestellen. Bij een uitgeserveerd diner is het uiteraard niet mogelijk om dit zonder bediening uit te serveren, dus dan rekenen wij dit door.
Hoe gaan jullie om met een wijziging of annulering?
Ons beleid bij wijziging of annulering van een partij is opgenomen in onze Algemene Voorwaarden.
Mag het eten dat over is, achter gelaten worden door de kok? We hebben er namelijk voor betaald?
We begrijpen je vraag, maar wij moeten en willen voldoen aan onze HACCP-regels en de regels van de Nederlandse Voedsel-en Warenautoriteit (NVWA). De koks werken voedselveilig en mogen geen eten achterlaten op de locatie. Dit is een regel die wij vanuit de NVWA hanteren. Zo weten wij zeker dat het vlees dat we hebben gebakken van goede kwaliteit is. Alleen op deze manier kunnen wij garanderen dat het product op het moment van eten 100% voedselveilig is geproduceerd en verwerkt.
Hoe gaan jullie om met party poppers of confetti/glitters?
Dat is bij ons niet toegestaan. Mocht dit toch voorkomen dan zullen wij schoonmaakkosten doorberekenen.
Mogen wij eigen drank meenemen?
Het is niet toegestaan om eigen drank mee te nemen, uiteraard kunnen wij voor jullie speciale dranken inkopen, denk aan speciaalbiertjes (kruiwagen met diverse speciaalbiertjes?). Ook kunnen jullie het standaard drankenarrangement uitbreiden met sterke dranken, denk aan Bacardi, Berenburger, Bessenjenever, Vieux, jonge jenever, Malibu, Vodka en Whiskey.
Zijn honden toegestaan?
Ja, geen probleem! Uiteraard gaan wij ervan uit dat niemand van de hond last zal hebben. Dus aangelijnd enz.
Wij zijn onderdeel van Catering Groep Nederland! Wij cateren dus in bijna heel Nederland. Wil je graag een feest houden en Bosque heeft geen beschikbaarheid meer, dan kunnen wij dus eventueel ook op een andere locatie komen!
Hoe gaat de betaling in zijn werk?
Voor bruidsparen:
* Eerste termijn: hiervoor geldt een aanbetaling van 10% van het totale bedrag. Deze betaling dient uiterlijk 2 weken na orderbevestiging op rekening van ontvanger te staan o.v.v. ordernaam/nummer en de datum van de bruiloft.
* Tweede termijn: een betaling van 40% 2 maanden voor aanvang van de bruiloft.
* Derde en laatste termijn: u ontvangt achteraf 1 factuur waarop de aanbetalingen worden verrekend, betaling binnen 2 weken.
Voor overige bijeenkomsten:
Indien je bij ons een optie plaatst of een boeking doet ontvang je een orderbevestiging. Op basis van deze orderbevestiging vragen wij je een aanbetaling van 50% 2 weken voor de bijeenkomst van het totaalbedrag te doen. De rest van het bedrag word na afloop gefactureerd en vragen we je binnen 2 weken te voldoen.
Vragen
Als er nog vragen zijn, dan staan we jullie graag te woord! Wij wensen jullie een goede voorbereiding en zien er naar uit om jullie van dienst te zijn!
Klik hier voor de algemene voorwaarden:
https://www.cateringgroep.nl/algemenevoorwaarden
“De algemene voorwaarden hebben wij opgesteld om jullie bijeenkomst, feest of evenement zo soepel mogelijk te laten verlopen. Zo zorgen we voor een prettige samenwerking en voorkomen we extra kosten.”